Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

A nap képe

2014.01.17. 17:09 szilvapálinka

lauren_tannehill_fishing_ryan.jpgLauren (nincs rajta sapka), a Miami Dolphin QB-jének, Ryan Tannehill-nek a felesége egy bérelt autóban felejtette a táskáját. Az autókölcsönző nem vette észre a táskát, amit így a következő bérlő talált meg. Családos emberek tudják mi mindent rejt egy női táska, de ennek a táskának a tartalma kissé meglepő. Egy sporteszköz, bár ezt sokan vitatják. Kitalálják mi az? A megfejtéshez kattintsanak.

lauren-tannehill-ar-15.jpg

A hölgy egy  AR-15-t felejtett a bérelt kocsiban. Az amerikai hadsereg számára készült változat percenként 800 golyót lő ki és 4-600 méterig hatásos. A valamelyest lebutított változat (bajonett nélküli és nem teljesen automata) sportfegyverként bárki számára hozzáférhető (többek között Angliában, Franciaországban és Németországban is), kedvelt vadászfegyver és az iskolai mészárlásokban is feltűnt. 

Ajánljuk szíves figyelmükbe blogunk két állandó szerzőjének regényét. Lepje meg szórakoztató magyar könyvekkel szeretteit, barátait Újévre, születésnapra, vagy névnapra! Városok,stadionok kocsmák. Igazi magyar futballregény, a magyar labdarúgás egy igen sötét évtizedéről - számtalan olyan örömről, bánatról, amit csak egy magyar szurkoló ismerhet és élhet át. A linkre kattintva minden további információ megtalálható a könyvről (ajánló, részlet, hol kapható?). Ezen felül ajánljuk blogunk másik állandó szerzőjének e-könyvét is, melynek címe, a Nagy titok. 


komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr705765145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tobias2 2014.01.17. 19:25:51

"Az amerikai hadsereg számára készült változat percenként 800 golyót lő ki" Az semmi! Havonta 34 560 000, évtizedenként pedig 4 147 200 000 golyót lő ki!

pushup 2014.01.17. 20:54:57

Az Egyesült államokban civilnek automata fegyvert birtokolni szövetségi bűncselekmény. Persze a cikk nem állítja, hogy ez automata, csak húz egy párhuzamot ... Írhatták volna azt is, hogy "a hasonló elven (felrobbanó hajtóanyag csövön keresztül gyorsítja a lövedéket) működő harckocsilövegből nukleáris robbanófejet is ki lehet lőni

Major Malfunction · http://weyland-yutani.org 2014.01.17. 21:09:47

A Stoner-féle Armalite AR-15 volt az alapmodell és abból fejlesztette a Colt M-16 néven a fullauto katonai fegyvert, szóval ez nam a "butított", hanem az eredeti. Jójó tudom, ez ráadásul valami sokkal frissebb változat. Az "iskolai mészárlásokban feltűnt" meg tetvesül hatásvadász duma. Emberek is feltűntek az iskolai mészárlásokban, mégse utal semmi rá, hogy mind a 7 milliárd élő ember potenciális iskolai tömeggyilkos lenne.

Liba Tóni 2014.01.17. 21:45:14

Ez nem tiltott, hanem a polgári változatként az USÁ-ban engedélyezett fegyver. Ott nemcsak pisztolyt lehet birtokolni, hanem mindenféle lőfegyvert.
Hasonló a hadseregben használthoz, de csak kinézetben. Az, hogy szerelsz rá távcsövet? Miért ne szerelhetnél?

Azért, ha egy gázpisztolyt és egy légpisztolyt, ami megszólalásig hasonlít az igazihoz összehasonlítanánk, vicces lenne, ha elborzadó cikket írnánk arról, hogy valaki talált egy gázpisztolyt a kocsiban, de tök úgy néz ki, mint az igazi. Ez csak itthon hír, kint még lőnek is vele hobbiból...

Első mohikán 2014.01.18. 00:55:32

Szerintem ez egy paintballra használt másolat.

Mlinarcsik 2014.01.18. 05:37:43

Azt erosen ketlem, hogy egy ilyen fegyvert Angliaban birtokolni lehetne. Itt meg a muanyag Airsoft fegyverre is engedely kell, ha nincs legalabb az 51%-a beszinezve valami dili szinre...

Szoval tuter hogy ilyet nem birtokolhatsz itt. Maximum .22-es valtozatban. :)

jencikovi 2014.01.18. 07:55:39

"A hölgy egy AR-15-t felejtett a bérelt kocsiban. Az amerikai hadsereg számára készült változat percenként 800 golyót lő ki és 4-600 méterig hatásos. A valamelyest lebutított változat (bajonett nélküli és nem teljesen automata) sportfegyverként bárki számára hozzáférhető (többek között Angliában, Franciaországban és Németországban is),"

Mint többen is rámutattak, az egész poszt merő ostobaság, de főként ez a mondat.

A félautomata és az automata között azért eléggé nagy különbség van, meg 10 év egy szövetségi börtönben.

És az Egyesült Királyságban teljesen tilos még a félautomata közp. gyújtású huzagolt csövű fegyverek tartása is.

Németeknél pedig a fődarabok nem is lehetnek csereszabatosak a sorozatlövőével.

De szenzációt hajhászni tudás nélkül persze egyszerű...

Rich.mond 2014.01.18. 08:16:56

Szerintem egy szóval sem írta, hogy automata.
Hogy Angliában mennyire tiltott, azt az alábbi link is remekül példázza.
De persze könnyebb okoskodva fikázni, mint utánaolvasni.

www.lannertactical.com/AR15-UK-Straight-Pull-Rifles.html

Rich.mond 2014.01.18. 08:17:54

Egyébként meg ha egy ilyen előkerül egy bérelt kocsi csomagtartójából, tényleg az első gondolatod, hogy ez félautomata, vagy automata? Azért akárhogyan is nézzük, ez nem légpuska.

those with loaded guns 2014.01.18. 09:16:26

@Mlinarcsik: airsoft fegyver árusításához kell engedély, a tartásához nem. persze megvannak a szabályok, hogy hol és hogyan használhatod, de ez természetesen színtől teljesen független.

JI · http://jalso.com 2014.01.18. 09:35:59

"nem teljesen automata"
Ez kb olyan allitas, mintha ugy jellemeznenk egy nőt, hogy "nem teljesen terhes".

those with loaded guns 2014.01.18. 10:06:16

@JI: a hasonlat bár szellemes, de nem igazán találó. a nem teljesen terhes nő teljesen nem terhes, míg a nem teljesen automata fegyver ésszerűen leginkább a félautomata megoldásra utal.

those with loaded guns 2014.01.18. 11:07:26

@Major Malfunction: mondjuk emberek akkor is feltűnnke iskolákban, mikor épp nincs mészárlás. persze lehet, hogy AR-15-öseket is nap mint nap lóbálnak a diákok a suliban, csak aztán néha véletlenül elsül egy-egy. de ne legyünk igazságtalanok, megesik ez bizonyára olyan országokban is rendszeresen, ahol nem lehet olyan egyszerűen félautomata fegyverekkel szaladgálni.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.18. 12:15:11

És még mi vagyunk megsértődve, amikor az évente esedékes szövegértési felmérésen hazánk mindig a béka segge alatt végez.

JI · http://jalso.com 2014.01.18. 16:33:04

@those with loaded guns: pongyola, hatasvadasz szokapcsolat. Ha a velvet.hu-ra irtad volna valoszinu csak legyint az ember, de ilyen nick-el mint ami neked van - ez bűn :)

Mlinarcsik 2014.01.18. 17:49:00

@those with loaded guns: Regisztralt UKARA tagsag kell hozza. Nem mehetsz be a boltba es vehetsz airsoft fegyvert ha nincs legalabb az 51%-a valami hulye szinre festve! NEM BIRTOKOLHATSZ engedely nelkul ilyen fegyvert. 6 honap borton es tobb ezer font birsag jar erte! Nezz utanna mielott okoskodsz!!!

Sot ha az egedelyed megvan, akkor is el kell jarnod ugynevezett skirmish-ekre. Ha agy evnel tobb ideig hanyagolod, bevonjak az egedelyedet...

Egy kis segitseg..

www.airsoftworld.net/ukara-vcra-guide

Mlinarcsik 2014.01.18. 17:53:30

@Rich.mond: Annyire tiltott, hogy ez a fegyver (amit linkeltel) maximum .22-es kalibert lohet ki. Azt irtam is. Nagyobbat semmikeppen. De hat 0.22-es kaliberben lehet, hogy meg minigunt is gyartanak. Attol meg nem lesz minigun mert ugy nez ki...

Mlinarcsik 2014.01.18. 18:02:49

@Rich.mond: Az okoskodva fikazni es nem utanaolvasarol meg annyit, hogy egy kattintasra volt ez a link attol amit kuldtel.
Legal Section1 Firearms cimszo alatt

www.lannertactical.com/SEC1-AR15-CMMG-RAVEN-Rifles.html

Itt szerintem szepen lathato, hogy minden ilyen fegyver csak .22 es .223-as valtozatban elerheto fegyverek.
Azt persze nem hiszem, hogy az amerikai hadseregnek fejlesztett verzio (ami a cikkben van) 0.22-es lovedekeket lo ki. Ezert irtam, hogy olyat amirol a cikkben szo van, Angliaban nem talalsz...

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.18. 18:06:12

@Mlinarcsik: Mivel látom, az angolod penge, ezért angolul teszem fel neked a kérdést.

And your point is?

Mlinarcsik 2014.01.18. 18:23:41

Not too much. To be honest. I just do not like ppl they think that, they know everything better than other ppl. They take their time and explain their bullshit and make other ppl think you are the stupid one here. And of course i am the one who has got no clue what i am talking about. :) But fortunately google is your friend!

If U are in UK U need UKARA to be able to buy realistic airsoft weapon, and you can not buy firearms with bigger caliber than .22

These facts were clearly stated in my first comment. Than 2 ppl tried to prove i am wrong. I am a member of a gun club so i am pretty sure about these things. Not 100%, but quite sure... :)

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.18. 18:35:54

@Mlinarcsik: Have a biscuit then :)

The post itself though is just a light-hearted take on the wackier stuff that happens in the world of sports.

Mlinarcsik 2014.01.18. 18:44:43

Koszi! :) Csokis van ?? :)

Hagy tepjem mar meg egy kicsit mint foxi a labtorlot! Szabad ? :)

Az a baj, hogy a cikk arrol ir, hogy ez egy AR-15-os amit az ami zsoldosoknak gyartottak. Akkor ez nem egy competition Rifle ami a leheto legkisebb kaliberu loporos lovedeket lovi ki. Valoszinuleg valami 5.56-os lehet. De ebben nem vagyok biztos.

Vehetsz te az Egyesult Kiralysagban M-16 osnak kinezo rohamkarabelyt ami legpuska lovedeket lo ki. Attol meg az nem lesz M-16-os. :)
Na jo, tenyleg befejezem. Bocsi, csak felhuztam magam...

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.18. 19:09:10

@Mlinarcsik: Semmi gond. Egyébként az angolok tényleg háklisak minden fegyvernek látszó tárgyra, amennyiben közterületen lobogtatod, szóval a csiricsáré kinézet még akkor is javallott, ha épp nem írja elő törvény.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.18. 19:10:35

De ez tényleg nem egy fegyverblog, csak annyit akartunk mondani, hogy nézd már, micsoda idióta, otthagyta a puskáját a bérelt kocsiban.

Közben itt meg egyesek már egész teóriát kerítettek az egész köré.

Mlinarcsik 2014.01.18. 19:28:27

@Püspök utcai gombaszedő: Ertem en! Bocsi, csak eleg konnyu engem felhuzni. De mar lenyugodtam. :)

Es igen, itt furcsa modon eleg kemeny fegyvertorvenyek vannak. Meg a rendorjarornel sincs semmilyen fegyver.
Az meg hogy egy ilye celeb vagy ki ez benne hagy egy fel millio forintot ero fegyvert a kolcsonzott kocsiban?
Arra meg annyit tudok mondani, hogy egy parszor en is elhagytam mar a penztarcamat. Volt is benne egy kis penz. Nem sok de azert fajo volt. Egy etiop kisgyerek meg fikazna erte ha tudna, hogy abbol a penzbol kb 2 hetig ehetett volna friss kenyeret...

Remelem erted?! :)

Első mohikán 2014.01.18. 19:51:20

@those with loaded guns: Ja,arra hát. Azt akartam írni, nem figyeltem eléggé. (A festékes puskának -aminek nincsenek is az eredeti fegyverekhez ennyire hasonlító, élethű másolatai- egy bumszli tartálya is van.) Az airsoftos fegyvermásolatok ennyire baromi élethűek, még bankot -vagy trafikot- is lehetne rabolni velük.

Mlinarcsik 2014.01.18. 20:11:48

@those with loaded guns: Na utanna erdeklodtem. Ugy nez ki mindekettonknek igaza van.
Ez a fegyver nem csak .22-es kaliberben keszul. Van .223-as is, ami majdnem megegyezik a NATO 5.56-al.

Es ugy nez ki, hogy az birtokolhatsz ilyet az Egyesult Kiralysaban, ha a klubb amibe jarsz loni rendelkezik a liszenszel hozza.
Ahova en jarok ott csak max .22-es kaliber van megengedve.
BOCSI!!!!
De ha ez tenyleg igy van, akkor az fasz, mert lehet gyujtok egy ilyenre akkor es keresek egy masik klubbot. :)

pushup 2014.01.18. 20:49:15

@Püspök utcai gombaszedő: jaja, látszik, hogy nem fegyverblog. nem is azt kéri számon senki, hogy add elő, amit a fegyverről tudsz, mindössze az az elvárás, hogy ne írj hülyeséget. az a baj, hogy bármiről írsz, mindig lesz valaki, akinek szakmáját, hobbiját, érdeklődési körét eltalálod. ez addig nem gond, amíg nem írsz marhaságot. illetve akkor sem gond, ha 30 évvel ezelőtt élsz és leadod a híradóban. itt, most ebben a webkettes izében hamar rád fogják pirítani, ha elgaloppozod magad az olvasottság (kattintás-szám) érdekében. persze a hirdetésnek mindegy, hogy dicsérnek, vagy fikáznak, az megjelenik, a kassza meg csenget ;)

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.18. 22:14:12

@pushup: Jaja, ezzel a poszttal össze is jött a szerzőnek az aranyozott limó, még pont annyi hiányzott.

Mondjuk én még mindig nem látom, hogy mi is itt a marhaság.

those with loaded guns 2014.01.18. 22:39:42

@JI: a posztot nem én írtam, de még mindig jobb, mint ilyen demagóg hasonlatokkal jönni.

those with loaded guns 2014.01.18. 22:41:24

@Mlinarcsik: srry, tesó, nálam az "itt", amit említettél, Magyarországra vonatkozott. Itt - Magyarországon - nem kell engedély hozzá.

Rich.mond 2014.01.19. 10:03:51

@pushup: soha életedbe ne keress többet, mint amennyit "csengetett a kassza".
Igen sok fogalmad lehet erről a blogról és a benne megjelent írásokról.

Egyébként bár többször elhangzott, hogy a "poszt hülyeség", igazából nem derült ki, hogy miért is.

pushup 2014.01.19. 13:32:05

@Rich.mond: miért is hülyeség? (bár nem mondtam, hogy a poszt hülyeség, inkább azt mondanám, a második kép után egy betűt nem kellet volna írni. addig a poszt tök fasza)

"A hölgy egy AR-15-t felejtett a bérelt kocsiban. Az amerikai hadsereg számára készült változat percenként 800 golyót lő ki és 4-600 méterig hatásos."

Igen, de ez nem a hadsereg számára készített változat. Ez a lőtávolságán ugyan nem, de a tűzgyorsaságán igen sokat változtat.

"A valamelyest lebutított változat (bajonett nélküli és nem teljesen automata"

A nem teljesen automata az nem automata. A fegyvertörvény szerint ez félautomata, de ezzel az erővel bekerülhetett volna a törvénybe az is, hogy "öntöltő".

") sportfegyverként bárki számára hozzáférhető (többek között Angliában, Franciaországban és Németországban is),"

Nem, nem férhető hozzá bárki számára. Mint az fentebb is elhangzott, ami az Egyesült Királyságban civilnek hozzáférhető, az nem pont ez, csak így néz ki, illetve a megszerzésének vannak feltételei.

"kedvelt vadászfegyver és az iskolai mészárlásokban is feltűnt."

Indirekt következtetés: akinek ilyenje van, az iskolát akar mészárolni.

A H2O vegyjelű anyag igen veszélyes. Több hatalmas óceánjáró végzetéért felelős, a tüdőbe jutva halált okoz. Kutatások bizonyítják, hogy valamennyi híres tömeg- és sorozatgyilkos véres tettei előtt valamilyen formában fogyasztotta.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.19. 13:38:04

@pushup: Tehát akkor igaz a sejtésem: valójában tényleg csak te vagy funkcionális analfabéta.

Beleképzeltél az írásba mindenféle hülyeséget, ami nem volt benne, és most nagyon büszke vagy magadra, hogy jól megcáfoltad a dolgokat, amiket nem is írtunk.

Ügyes vagy, ha felnősz, még akár politikus is lehet belőled.

pushup 2014.01.19. 13:52:10

@Püspök utcai gombaszedő: nem, belőlem sajnos nem. ahhoz én nem vagyok elég hülye, de talán majd te ...
igyekeztem nem személyeskedni, ezért is bontottam a válaszomat ennyire részletekre ... hol a te tényszerű, érvekkel alátámasztott válaszod?

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.19. 14:13:28

Ez nem személyeskedés, hanem egyszerű ténymegállapítás, ha úgy tetszik, orvosi diagnózis. De ha nagyon kíváncsi vagy a részletes értékelésre, íme.

"Igen, de ez nem a hadsereg számára készített változat. Ez a lőtávolságán ugyan nem, de a tűzgyorsaságán igen sokat változtat."

Tehát pont ahogy a szerző is írta.

"A nem teljesen automata az nem automata. A fegyvertörvény szerint ez félautomata, de ezzel az erővel bekerülhetett volna a törvénybe az is, hogy "öntöltő"."

Tehát a nem teljesen automata pontosan azt jelenti, hogy nem automata, de nem is egylövetű. A fegyvertörvényt csak te keverted bele.

"Nem, nem férhető hozzá bárki számára. Mint az fentebb is elhangzott, ami az Egyesült Királyságban civilnek hozzáférhető, az nem pont ez, csak így néz ki, illetve a megszerzésének vannak feltételei."

Tehát bárki számára hozzáférhető, aki belép egy klubba és teljesíti a feltételeket.

"Indirekt következtetés: akinek ilyenje van, az iskolát akar mészárolni."

Na és innentől kezdve ez már 100%-ban a te hülyeséged. Összevissza zagyválsz H2O-ról meg egyéb faszságokról pusztán azért, mert képtelen vagy értelmes ember módjára, a szöveget valóban megértve olvasni.

A fentiek alapján személyeskedés nélkül teljes biztonsággal megállapítható, hogy funkcionális analfabéta vagy.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.19. 14:30:29

De ha a fenti nem lenne elég meggyőző, akkor mit mond el olvasási képességeidről, hogy abszolút nem jött le számodra, hogy egy könnyed, humoros, fél-perc-alatt-átfutom darabon kérsz számon olyan orbitális baromságokat, hogy mit ír a fegyvertörvény?

pushup 2014.01.19. 14:53:08

@Püspök utcai gombaszedő:
"Tehát pont ahogy a szerző is írta."
Igaz.

"Tehát a nem teljesen automata pontosan azt jelenti, hogy nem automata, de nem is egylövetű. A fegyvertörvényt csak te keverted bele."
Ahogy valaki fentebb írta, nincs olyan, hogy nem teljesen automata. Valami vagy automata, vagy nem automata. Ez nem az. Ez a témától (fegyver) független faszság. Mondhatni stilisztikai hányadék.

"Tehát bárki számára hozzáférhető, aki belép egy klubba és teljesíti a feltételeket."
Lófaszt mama! A képen látható darab az Egyesült Királyságban nem hozzáférhető. Egy külsőségeiben hasonló fegyvert beszerezhet az, aki bizonyos feltételeknek megfelel.

"Na és innentől kezdve ez már 100%-ban a te hülyeséged. Összevissza zagyválsz H2O-ról meg egyéb faszságokról"
Na, itt jön az, hogy te vagy funkcionális analfabéta: amit írtam a vízról pont ugyanúgy cáfolhatatlan tényállítás, önmagában mind igaz, aki ebből szenzációt, színes hírt (bármit, ami nem paródia) csinál, az mindezek ellenére egy pöcs. Mint te.

"egy könnyed, humoros, fél-perc-alatt-átfutom darabon kérsz számon olyan orbitális baromságokat, hogy mit ír a fegyvertörvény?"
Nem, nem! Ha azt írod például a "nem teljesen automata helyett (ahol ugye a terminus techicus félautomatát követelne meg), hogy egylövetű, öntöltő, nem sorozatlövő, stb, senki nem szól egy szót sem. a törvényt azért hoztam, hogy előkerüljön a szabatos megfogalmazás.
a könnyed, humoros faszságodba hogy sikerült az iskolai lövöldözést belekeverned? ilyen fegyvere (pont ilyen) az egyesült államokban több embernek van, mint ahány gyerek az iskolai lövöldözésekben érintett iskolákba jár. hogy jött ez a könnyedséghez?

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.01.19. 15:29:48

@pushup: Kérlek, magyarázz még a humorról is, hiszen mint látom, te mindenhez értesz. :)

pushup 2014.01.20. 13:02:25

@Püspök utcai gombaszedő: ennyi? elég kevés. ezért kár volt.

those with loaded guns 2014.01.20. 22:25:37

@pushup: "Ahogy valaki fentebb írta, nincs olyan, hogy nem teljesen automata. Valami vagy automata, vagy nem automata. Ez nem az. Ez a témától (fegyver) független faszság. Mondhatni stilisztikai hányadék."
Igen, itt a szerző talán hibát követett el, hogy kicsit többet gondolt az olvasókról, mint amennyit neked sikerült megértened belőle. Ha valakinek nem jön le, hogy ez félautomata, akkor az vagy nagyon nem ért a fegyókhoz, vagy egy igazi szűklátókörű kocka.

"amit írtam a vízról pont ugyanúgy cáfolhatatlan tényállítás, önmagában mind igaz, aki ebből szenzációt, színes hírt (bármit, ami nem paródia) csinál, az mindezek ellenére egy pöcs."

Igen, itt is igazad van, a vizet valóban elsődlegesen hajók elsüllyesztésére és fulladásos halál okozására alkalmazzák, a félautomata fegyvereket pedig nyilvánvalóan fegyverbuzik faldíszítésére, és könyvtámaszra találták ki. És aki ezen felül a fegyver és a gyilkosság között bármiféle párhuzamot vél felfedezni, az egy igazi - hogy is fogalmaztál - pöcs.

"nem teljesen automata helyett (ahol ugye a terminus techicus félautomatát követelne meg), hogy egylövetű, öntöltő, nem sorozatlövő, stb,"
Ismét igazat kell adnom neked. Egyszerűen tartahatatlan, hogy egy pársoros kis posztban egy a téma szempontjából teljesen lényegtelen részlet ne tökéletes pontossággal legyen megfogalmazva. Különben rászállnak a szegmens mániákusai, mint légy a szarra, bizonyítva, hogy egy pillanatig sem képesek emiatt a pongyolaság miatt értelmezni az adott poszt - amúgy meglehetősen egyszerű - üzenetét.

Annak pedig külön örülök, hogy van végre valaki, aki meghatározza, hogy miről lehet, és miről nem lehet könnyed hangnemben írni.

pushup 2014.01.21. 15:20:17

@those with loaded guns: na, ez már jobb. nem tartalmilag, hanem látszik, hogy van benne munka :D
süti beállítások módosítása