Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Álnaiv Kispolgár és a sportfogadás

2015.01.21. 14:21 Álnaív Kispolgár

Kérném szépen, én azt már a múltkor is megmondtam, hogy nem nagyon értek én ehhez a mai fodballhoz. Persze az Öcsiék idejében még én is kijártam a meccsekre a brigáddal, de hát az egy más világ volt akkor. Emlékszek, hogy még kollektív totószelvényeket is vettünk, és kérném tisztelettel nem szégyellem, hogy amikor a műszak után töltögettük a szelvényeket a haverokkal, néha bizony egy-egy kisfröccs is lecsúszott a torkunkon.

penz1.jpg

 

Mostanában persze már nem szokok totózni, meg hát az a társaság is hol van már azóta? Pedig még pénzem is lenne rá, hiszen szép nyugdíjemelést kaptam megint, és a számlákon is egyre többet tudok spórolni. Úgyhogy kaparós sorsjegyeket szoktam venni a kispostán. Persze csak a játék miatt, na de egy magamfajta kisembernek is lehetnek szenvedélyei, nem igaz?

Megmondom az őszintét, én ehhez a kompjúterhez se igen értek. De most itt van nálam a kisonokám, a Béluska, aki még ezen az interen is szokott fogadni. Az előbb is kérdezem tőle, hogy mit csinál, hát kiderült, hogy egy Szolnok – Kecskemét tréningmeccsre teszi fel a zsebpénzit. Aztán a végin akkorát ordított, hogy még a hatodikról a birkatürelmű Jobbágyék is fölkopogtak a partvissal a plafonon.

toto_1.jpg

                                                                  Ő is Totó volt

Én meg kérdeztem Béluskát, hogy mégis mi a rosseb lelte őtet. Hát először azt mondja, hogy már holnap vesz nekem egy új bundát, na nem mintha a mostanival bármilyen bajom is lenne. Azután meg elbeszélte, hogy micsoda mázlija volt néki a fogadásai miatt. Hát kiderült róla, hogy nagyon szeret olyanokra fogadni, hogy a fodballmeccs rögtön góllal kezdődik, aztán a halbcájt előtt hirtelen esik még három gól, meg hát még tizenegyesrúgás is lesz. Az még hagyján, hogy ennek a kis zsiványnak, egyem a zúzáját, ezek mind bejöttek, de aztán 3-3-nál meg azt nézegette, hogy két perc van hátra, és ha az egyik csapat rúg gólt, akkor kilencszeres, ha meg a másik, akkor tizenegyszeres pénzt nyerhet vele. Hát a szemem majd kiesett, kérném alázattal, amikor megmondta, hogy mennyi pénzt tett fel ezekre a lehetőségekre, mert az nekem legalább kéthavi kosztpénzem, pedig most már azt vehetek meg a CBA-ban, ami csak kedves a szememnek.

toto_cutugno.jpg

                                                                        Ő is Toto

Na de hát nem szerencséje volt megint ennek a csibésznek? Még közvetlenül a lefújás előtt az egyik csapat váratlanul gólt rúgott! Hát komolyan megmondom, hogy ha nem láttam volna a saját szememmel, akkor istenuccse nem hiszem el! Hogy még egy ilyen semmit sem számító tréningmeccsen is így hajtsanak az utolsó percekben, hogy kicsikarják valahogy a győzelmet! Na és hát ebből is világosan meglátszik, hogy nem egyeztek meg az eredményben, mint azelőtt a totózós időkben, hanem ahogy mondani szokják, ferpléh küzdelem folyt végig.

toto_borito.jpg

                                                                   Ők is

Na de most be köll fejeznem, mert a kisonokám meghívott a Két Szatyorba egy jó kisfröccsre. De persze nem időzünk ott sokáig, mert Béluska aztat magyarázta nekem, hogy lesznek még jó meccsek máma.

 


komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr317094681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása