Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Nemzeti Gyász

2016.05.02. 15:51 Álnaív Kispolgár

Hát nem sikerült a bravúr! Pedig úgy szorítottam a Puskás akadémista vitézeinek... mind Nemzetünk hősei egytől egyig: Bacelic-Grgic, Castillion, Pajovic, Lopa, mind. (Zsidai gyanús egy picit, de hát ezek mindenütt ott vannak.)

Szomorú vasárnapon vagyunk túl, a Nemzet sárba tiprásának másnapján. Igen, a Nemzetén, mert vannak ám gyűlölködők és örömködők bőven. A fekete zászlót már leereszthetjük, új, dolgos hétre virrad a nap, de engedtessék meg, hogy én még mindig nagyon dühös lehessek a történtek miatt.

felcsut1.jpg

 

Aszongyák a fröcsögők, hogy a pályán kiesni normális dolog. Hát nem, a Nemzet nem lehet ellenzékben, és ezért a másodosztályban sem. Ennyi erővel azt is mondhatnák, hogy embert ölni, vagy templomot felrobbantani normális dolog. Ez is csak a nagy nyugatmajmolás része, csak mert a Junájted kiesett negyven éve, azért nekünk ezt nem kell rögtön lekopírozni.

Mások aszongyák, hogy azért jó ez a Kiesés, mert az nem normális, hogy állami pénzből futtatnak egy csapatot. Hát kérdem én, a Bájern nem a Bajor államkincstárból kapja a pénzét? Vagy itt van ez a Lecseszter, ezeknek vajon miből futja ilyen jó eredményekre? Különbenis, a Puskásban nincs állami pénz, maga az Állam mondta meg, hogy így van. És az Állam nem hazudik, mert az Állam én vagyok, és én nem hazudok. Háhá, logika.

Meg hogy minek egy falunak csapat! Hát miért ne lehetne egy falunak csapata? Nézzék csak meg mondjuk a zalai falvakat, hogy le vannak pukkanva, és hasonlítsák össze Felcsúttal! Igen, ilyen fontos közösségformáló ereje van egy Csapatnak. Ahogy egy híres menedzser (a nevét sajnos már elfelejtettem) is mondta: "Kell egy Csapat!" Hogy a kis helyi lurkók önfeledten kergethessék a bőrt, mi lehet jobb ennél? Aszongyák, oktatás, egyetem, haggyanak már ezzel, kérem. Én az Élet Iskolájába jártam, és lám, nem hiányzik nekem az a sok egyemista okoskodás.

felcsut2.jpg

De ami történt, megtörtént, most már csak egyvalamiben reménykedem: hogy a zöld asztalnál végre győz az Igazság. Esetleg valamelyik jelentéktelen vidéki kiscsapat – történelmi felelőssége teljes tudatában – átruházhatná az indulás jogát a Nemzetre...

A jutalmuk biztos nem maradna el.

Címkék: fodbal


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr608677502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása