Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Szia Zoli

2018.06.29. 21:27 maribor

Szia Zoli, mi nem ismerjük egymást. Tudod, én, Törőcsiken és Nyilasin nőttem fel. Aztán jött ez a Détári Döme. Aztán jöttél te.

gera.jpg

Volt a Fáy utcában egy meccs, valami Gázszer ellen. De te pécsiként léptél pályára. 2000 környéke. Te vágod, akkor hogy kerültél oda? Én már nem. Furcsán mentek már akkor is a dolgok. Szóval, kívülállóként néztem a meccset. Csodálatos dolgokat csináltál. Zenélt nálad a labda. Azóta voltam a rajongód. Imádtam a játékod akkor is, mikor a Fradihoz igazoltál. Megsirattam minden térdsérülésedet, ha úgy hittem volna Istenben, mint te, mondtam volna egy imát a gyógyulásodért. Megéltem már pár évtizedet, de csak TV-ből tudtam, mi az, hogy labdarúgó EB. Te viszont elhoztad nekem.
Nem marasztallak, tudom, menned kell. Köszönöm szépen, hogy voltál nekünk.

Címkék: válogatott Gera


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr2614083173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása