Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Álnaiv Kispolgár a lelátói állapotokról

2013.08.26. 18:06 Álnaív Kispolgár

b_7.jpgVan amiben egyetértenek a szurkolók.

Kérem szépen, én már a múltkor is megmondtam, hogy sem a fodballhoz, sem a nagypolitikához nem értek. Csak annyit tudok, hogy az Albert Flóriék óta már nem érdemes meccsre járni, a fejesek dolgába pedig egy magamfajta kisember amúgy sem szólhat bele. Ezzel a kis bolgárkertészetemmel még úgy-ahogy ki tudom egészíteni a kis nyugdíjamat, különben már nem is tudom, hogy mi lenne. Pedig én aztán becsületesen végigdolgoztam az életemet! Még az a szerencse, hogy a vízszámlám most sokkal alacsonyabb, mint az elmúlt nyolc évben bármikor! Mert ugye ha nem öntözném rendesen a növényeket, akkor még annak se lenne értelme, hogy kijárjak a piacra. A stadionokba pedig már nagyon régen nincs értelme kijárni, mert ott utoljára az Albert Flóriék idejében volt fodball, ha még esetleg nem mondtam volna.

De azért a rádiót persze szoktam hallgatni, más szórakozásom már úgysem maradt. Újságokra ugye nincs pénzem, könyvekre meg aztán pláne nem, most meg már a tévéműsort is elvették a digitálisz miatt. Mondjuk nem is értem én ezt az egészet, mert a digitálisz az a gyûszûvirágban található szteroid-glikozidok gyûjtõneve, azt meg a rosseb sem érti, hogy ettől miért nem látom az RTL-t, de ezek szerint a kisemberrel még ezt is megtehetik.

c_4.jpgSzotyi, mogyoró?

Na szóval a rádióban megint bemondták, hogy miféle csürhék járnak a fodballpályákra. Hát nincs ezeknek apjuk, aki néhanapján odakanyarintana egyet a képükbe? Hát miféle viselkedés ez? Szitkozódnak, hepciáskodnak, részegeskednek? Hát ki kíváncsi erre a helytelenkedésre? Na, nem mondom, annak idején én is megittam a magamét (néha még a másokét is, höhöhö), de azért én mindig is tudtam, hogy hol van a határ. Hát mertük volna mi annak idején akár csak lehülyézni a csendőr urat! Ezek a huligánok meg már sportot űznek abból, hogy melyikük tud jobban virtuskodni a rendőr urakkal! A múltkor valamelyik pernahajder még csatornafedelet is rádobott a rendőr úrra, na mondjuk aztán be is mondták, hogy valami három és fél évet kell emiatt leülnie. Nagyon helyes, ebben az országban végre mindenki megkapja a maga jussát! Mondjuk én a kezit törném le az ilyennek! Itt kérem már nincsen olyan, hogy valaki például gyilkol, aztán csak úgy ukmukfukk kiengedik a börtönből! Megmondták, hogy két hét alatt rend lesz, és ez így is lett!

a_13.jpg800 ezerre gyűjtenek.

Meg aztán azt is hallottam még, hogy egyesek most azért nem mennek ki a pályákra, mert előtte be kell mondani a nevüket. Ezek egyébként ultrának vagy minek hívassák magukat. Na mondjuk ezt sem értem, mert az ultrát mi azelőtt éppen azért szórtuk bele a vízbe, hogy kivigye a dolgokból a mocskot. Ezek meg csak háborognak, zúgolódnak mindenért!

Hát kérem szépen, akinek nincsen semmiféle takargatnivalója, az miért tart attól, hogy be kell mondania a nevit? Kultúremberek között ez nem képezné akadály tárgyát, hogy így fejezzem ki magamat! Én példának okáért bárhol föl merem vállalni, hogy teszem azt Kis Pistának hívnak. (Mondjuk nem ez a nevem, de majd hülye leszek megmondani, hogy aztán még majd valami bajom legyen ebből az egészből! Hát az igáslónak a faszát, azt!)

f.jpgKubatovnak is üzennek.

Az meg a másik, kérem szépen, hogy ezek meg olyan útszéli stílusban ugatnak még egymással is, mint a kocsisok. Na nem mint a Sanyi vagy a Lajos, mert miattuk még érdemes volt meccsre járni! Hanem mint akit lótolvajok neveltek, vagy én nem is tudom. Akkor meg kérem ne csodálkozzon senki, ha jó érzésű szülő nem viszi ki a gyermekét a fodballpályákra! Mert az óvodában, az oskolában, a filmekben sőt még azon a világhálózaton sem éri őket ilyen mocskos beszéd, az kurvaélet! Hát lassan már többen vannak a pályán meg a kispad környékin, mint a lelátókon! Pláne amióta már egyre többen bíráskodnak a meccseken, mert én ugyan nem értek a fodballhoz, de valamelyik nap ezt is hallottam a rádióban! Bezzeg az Albert Flóriék idejében elég volt kevesebb bíró is, osztán akkoriban mégis volt még fodball!

d_1.jpgGondolatolvasók?

Úgyhogy én azt mondom, hogy ha majd eltűnnek végre ezek a huligán, briganti elemek, akkor majd lesz újra tömeg meg hangulat is a lelátókon! Akkor majd a fodball is jobb lesz, mert kútúrált közegben jobban mén majd a játék is, ez száz százalék!

Legalább úgy, mint az Albert Flóriék idejében!  

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr415477593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.Lorant 2013.08.27. 13:52:48

Ez a cikk irónia akar lenni? :)
süti beállítások módosítása