Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Róluk szól a dal

2014.02.27. 15:04 Nóbádi iz der

Valószínűleg mindenkivel többször előfordult már, hogy egy-egy dalszöveget, vagy annak részletét hallgatva úgy érezte, mintha kifejezetten róla írták volna az adott sorokat. Természetesen a magyar labdarúgás szereplői sem lehetnek kivételek. Top10-es listánk segítségével tekintsük most át, hogy ki melyik népszerű dalszövegrészletből ismerhetett magára.

kotta.jpg

várhidi.JPG

"Ha reggelre kelve tiszta a tábla,
csak tőled függ, hogy mit rajzolsz rá ma!"
(Ákos)

5047_detari_lajos.jpg

"Ismerd meg a vágyakat,
Álmodd meg az álmokat,
És közben idd a valóság borát!"
(Máté Péter)

u20magyarok.jpg

"Emlékszel még ugye a kamasz éveinkre,
Ahogy együtt volt az a néhány jó barát?
De nosztalgikus a nóta,
Mert szétszéledt azóta
Az a szépreményű jó kis társaság."
(Ákos)

devecseri(2).jpg

"Padlón vagyok.
Láthatod rajtam.
Mélyen vagyok.
Most csak igazán.
Padlón vagyok.
Földre zuhantam.
Néhány napig még
Ne fogadj rám."
(Omen)

devecseri-robben.jpg

"Várj, a kezed ne húzd el!
Annyi csodát idéz, amikor hozzám érsz!
Ha sírsz, a szemed ne takard el!
Miért titkolnánk,
Hogy egy kicsit nehéz?"
(Zorán)

Egervari_Sandor_Kenyeres_Imre_belso_MTI_Illyes_Tibor.jpg

"Én elszabtam,
te elszabtad,
ő elszabta,
mi elszabtuk;
ha elszabtuk,
hát elszabtuk,
utólag már szabhatjuk."
(Hofi Géza)

rothantal2005_210_02.jpg

"Az élet szép, de tény, hogy én még szebb vagyok."
(Rapülők)

20120306-pinter-attila-gyor-edzoje-20103.jpg

"A csendes ember nem kell senkinek,
Ha szeret is, nem mond szépeket.
A csendes ember nem jó társaság,
Ha megszólal, minden szava vág."
(EDDA)

szalai_1.jpg

"Kétségek közt, még bírom, még fáj,
Csak tudjam meg végre,
Ha nem kellek már."
(EDDA)

mészöly.jpg

"Ne félj, ne félj!
Én itt vagyok veled.
Imádkoznak az angyalok neked,
Nem érhet baj, csukd be kis szemed,
Aludj, aludj!
Álmodjál szépeket."
(Kárpátia)

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr345835092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása