Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Álnaiv Kispolgár : Miért bántjátok Felcsútot?

2013.05.26. 13:08 Álnaív Kispolgár

Én vagyok az ismét! Mondjuk már elég régen írtam, mert mostanában folyamatosan munkát keresek. Egyelőre még sehogy sem találok, de nincs is ezzel semmi probléma! Nemsokára majd egymillió új munkahelyet létesítenek, és akkor majd már én is biztos sorra kerülök! Addig pedig legalább van időm tévét nézni, és hiába lett jóval kevesebb az áramszámlám az utóbbi időben, azért még mindig megválogatom, hogy melyik műsorokat nézzem.  Megmondom én úgy ahogy van, hogy a Duna TV az egyik kedvencem, azon belül is a Kívánságkosár. Mindig nagyon jó érzéssel tölt el, amikor Erdélyből Ausztráliába küldenek szebbnél szebb nótákat az idegenbe szakadt magyar testvéreink. Hiszen a világban mindenhol élnek magyarok, ezért is örülök annak, hogy jövőre már ők is beleszólhatnak a választásokba. Akár több ezer kilométerről is, de ezzel sincs gond, hiszen a távolból sokkal jobban rá lehet látni a különböző folyamatokra. De most nem is ez a lényeg, hanem hogy pénteken délután szerencsére nem kapcsoltam el a tévét, mert akkor lemaradtam volna a Felcsút – Tatabánya meccsről. Bevallom őszintén, én nem nagyon értek a fodballhoz, de ezt a mérkőzést kár lett volna kihagynom!

forrest.jpg

Öröm volt nézni, hogy milyen szépen épül az Aranycsapat Stadion! Szerencsére többször is mutatták az építkezést, amivel én maximálisan egyetértek, hiszen van is mire büszkének lennünk! Végre elindult valami ebben az országban! Istenem, mennyire irigyeltem azt a rengeteg munkást, akiket a tévében mutattak! Jó és biztos állásuk van, ráadásul olyan ékszerdobozt fognak alkotni, amire még az unokáik unokái is joggal lehetnek majd büszkék! Persze fanyalgók azok szokás szerint most is vannak, de én egyszerűen nem is értem ezeket az irigy és sikertelen embereket!

Miért, szerintük mégis mit kellene építeni? Kórházakat vagy iskolákat? Na ne vicceljünk már, kérem szépen! Az egészségüggyel minden rendben van, például az sem lehet véletlen, hogy még a Nyugatról is hozzánk járnak fogorvoshoz! Egyszerűen itt sokkal jobbak a feltételek! Ezt nem én találtam ki, hanem a tévében mondták! Iskolákat pedig  teljesen felesleges lenne építeni, bár az is igaz, hogy egyre több  gyerek van az országban. De ez nem is csoda, hiszen egyre többen mernek gyereket vállalni, mert most már mindenki olyan jól él, hogy ezt nyugodt szívvel és felelősen megteheti. Igen ám, de azért építsünk iskolákat, hogy a sok hálátlan senkiházi utána külföldre menjen dolgozni?

felcsút vége.jpgEz nem a vég, hanem csak a kezdet!!!

A felcsúti fodballpálya az mindjárt más! Ott aztán tucatjával nevelik az egészséges, nyílt tekintetű, igaz magyar gyerekeket. És hogy esetleg majd ők is külföldre mennek? Nagyon helyes, mert majd ezzel szereznek még nagyobb hírnevet az országunknak! Mert ugyan kit érdekel az külhonban, hogy Szabó József hamburgersütő vagy Kovács Ferenc kompjúterszerelő magyarnak mondja magát? Velük senki sem foglalkozik, én például nekik azt sem engedném, hogy szavazzanak! Viszont ha például Vaszilejosz Aposztolopulosz, Fabio Nascimento de Oliveira, Miguel Angel Luque Santiago, vagy éppen Enete  Chukwuchabem majd a Barcelonához vagy a Bayern Münchenhez kerül, akkor róluk mindenki tudni fogja, hogy ők Felcsútról és Magyarországról jöttek.

Szegény Miniszterelnök Urat is sokan bántják emiatt a fodballszeretete miatt. Arról bezzeg senki sem beszél, hogy annak idején Farkas elvtárs a Honvédot nyomta, Kádár elvtárs pedig állandóan a Vasast ajnározta. Persze az még egy más világ volt, azok piszkos kommunista elvtársak voltak, akik szétlopták az országot, a mostaniak pedig már talpig becsületes, igazi keresztény magyar urak.

v.orbán.jpgV. Orbán pápa (1309-1370), a katolikus egyház 200. pápája

Azt sem értem, mi a baj azzal, hogy a Felcsút jövőre már az első osztályban szerepelhet? Puskás Ferenc klubjának mégis hol lenne a helye, talán a járási bajnokságban? Meg aztán kérem szépen, én mint mondtam, igazán nem értek a fodballhoz. De azt még én is tudom, hogy az kerül a magasabb osztályba, aki korábban megnyert egy alacsonyabb osztályt. A Felcsúttal pedig éppen ez történt, mert egyszerűen nem volt náluk jobb csapat a mezőnyben! Tetszettek volna legyőzni őket, ez senkinek sem volt tilos!  Azok az idők már régen elmúltak, amikor felülről mondták meg, hogy mikor kinek kell nyernie!

Az pedig egy természetes dolog – és én nem is értem, hogy az irigy kommunisták miért nem néznek magukba - hogy nekik ehhez igenis egy új stadion kell. Hiszen a világon mindenhol tudják, hogy Puskás Ferenc mennyire kötődött Felcsúthoz. Hát mégis hogy venné ki magát, ha egy közönséges sportpályán kellene játszaniuk? Puskás nevét legalább mindenki elismeri a világon! Hát talán éppen ez bántja ezeket a telefondobozos, szemkilövetős, libás kommunistákat! És az vajon miért baj, hogy majd kétszer annyian férnek be a stadionba, mint ahányan Felcsúton laknak? Arra talán nem gondolnak, hogy folyamatosan fejlődik az ország, egyre több gyerek születik? Adja Isten, hogy néhány év múlva már ez a stadion is kicsi legyen, és lehessen majd bővíteni! Mert ez ugye azt jelentené, hogy igenis van itt igény a fodballra! És akkor ez is a Miniszterelnök Urat igazolná!

1354384279_224087_493968053981262_293805620_n.jpgAmi szép, az szép!

 

Én igenis nagyon örülök neki, hogy a Miniszterelnök Úrnak ilyen szép hobbija van! Neki legalább nincs budai villája meg helikoptere mint egyeseknek, hanem arra áldozza a pénzt, ami a népe javát és szórakoztatását szolgálja! Ő legalább nem felejtette el, hogy közülünk jött, hogy a mi vérünkből származik!

Végezetül újra csak annyit tudok mondani, hogy én nem értek a fodballhoz.

De Hajrá Felcsút, Hajrá Magyarok!

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr25318397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása