Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Kis pesti gondolatok I.

2013.01.14. 18:19 Nóbádi iz der

Örömmel olvastam, hogy jelenleg mi büszkélkedhetünk az NB I legfiatalabb átlagéletkorú csapatával. Ennek bizony hatalmas jelentősége van, hiszen a szezon végi helyezést majd nyilván nagy mértékben befolyásolja, hogy a játékosok átlagosan 24,16 vagy éppen 25,28 évesek. Persze még ubiszezon van, és valamiről írni kell, azonban ezzel az erővel akár egy olyan statisztikát is ki lehetne hozni, hogy a legkeserűbbek a siófokiak, mivel átlagosan 0,89 cukorral isszák a kávét, vagy hogy a legnagyobb lábon a fehérváriak élnek, mivel a cipőméretük átlagosan 43,82.

Bizony mondom néktek, félek én egy kicsit ettől a tavaszi szezontól. A hírek szerint öt akadémista is az első csapat keretébe kerül, azonban úgy tűnik, hogy a szerb és az afrikai vonal után (bár például Ignjatoviccal, a Miskolcon közellenséggé vált Tandiával és a kis Kinggel semmi bajom sincs) most mindenáron az olasz csizmát próbáljuk magunkra erőltetni.

Mielőtt még újra felbukkan nálunk egy hatalmas, 38 éves fiatal tehetség, aki az elmúlt hat évben kétszer is pályára lépett a Serie ZS-ben időhúzó csereként, megpróbálom inkább saját magamat ajánlani a vezetőség figyelmébe.

Kispesten nevelkedtem, és több mint százszor pályára léptem a Bozsik Stadionban. (hát persze, többször interjúztattam a pálya szélén és az edző- és utánpótlásmeccseket is gyakran nézem az oldalvonal közeléből)

Megfordultam többek között Barcelonában (városnézés közben az is érdekelt, hogy mi van a hátam mögött), és játszottam Görögországban is (általában pókereztünk a teraszon). Pályára léptem a PAOK stadionjában (Puskás Hungary felkiáltással gond nélkül beengedtek minket), és a magyar válogatott mezét is többször magamra húzhattam (Czvitkovics nekem adta Senicán a 17-es mezt az EB-selejtezőt követően, és ezt azóta is gyakran viselem). Többek között a cseh, a svájci és a svéd stadionok sem ismeretlenek a számomra (ezeken a helyeken is voltam meccset nézni).

Úgyhogy szerintem az önéletrajzom egészen jó. (Mondjuk alacsony vagyok, túlsúlyos, iszom és dohányzom, az állóképességem katasztrofális, továbbá nem nagyon tudok focizni sem, de ezek után ezeket ki nem szarja le?)

Címkék: honvéd fodbal


komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr525018178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maribor 2013.01.14. 18:41:32

A kispesti átlagéletkort át lehet valahogy RAL számra és bőrszínre konvertálni?

maribor 2013.01.14. 18:52:25

Közben az Eurosporton megy az Afrika Kupa.

Nóbádi iz der 2013.01.14. 18:53:15

@maribor: Nem tudom, egyelőre az autogrampiacon tájékozódtam. Tíz Kabát ér egy Tandiát, és húsz Balajczáért adnak egy Kemenes Szabit. (A belga csoki vs. makaróni összevetést már meg sem merem említeni.)

Rich.mond 2013.01.14. 18:58:20

Az a Senica Zenica volt, földrajzbarbár barátom. Az írás amúgy egészn pazar.

Nóbádi iz der 2013.01.14. 19:03:49

@Rich.mond: Igazad van, most megnéztem, az egyik Szlovákia, a másik pedig Bosznia. De sokkal szimpatikusabbnak fogok tűnni, ha itt ismerem el, mintha kijavítom és kimoderálom az előbbi hozzászólásodat :D

Rich.mond 2013.01.14. 19:58:07

Senica az MTK-t verte, amíg mi albánokat vacsoráztunk. Nem tesz semmit egyébként.
süti beállítások módosítása