Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Fehér Miklósra emlékezünk

2013.01.25. 13:33 Rich.mond

Azt hiszem, sok mindent nem lehet ilyenkor mondani. Mindannyian emlékszünk arra, hogy mi történt 2004 január 25-én este, a Guimaraes-Benfica bajnoki találkozón. Hitetlenkedve fogadtam a mindenhol megjelenő rövidhírthírt és biztos voltam benne, hogy csakis valami múló rosszulét lehet a dolgok hátterében.

fehermiklos.jpgBár már akkortájt is olvashattunk rövidhíreket távoli országokban, alacsonyabb osztályokban történő futbalistahalálokról és megdöbbentünk, amikor Marc-Viven Foé összeesett a 2003-as Konföderációs Kupa Kamerun-Kolumbia mérkőzésén, majd röviddel később meghalt. Csak valami egyszeri, fatális véletlen lehetett! – legalábbis ezzel nyugtattuk magunkat. Ha tudtuk volna, mi fog történni Mikivel, Zavával, Ocskay Gabival és a többiekkel...

Miki bizonyára egy ütközés után elszédült, a média megint a szokásos gusztustalan módszereivel akar olvasottságot toborozni magának! Ez benne van a sportban!” – legyintett egy haverom a Közgáz kollégiumának dohányzójában, amikor valaki izgatottan hozta a hírt: „Fehér Mikivel történt valami, most írja az összes hírportál!

Aztán pár perccel később a világhálóra felkerült az a szörnyű videó. Nem tartom magam szentimentális alkatnak, néha talán túlzásba is viszem a cinizmust, de amit akkor ott láttam, az mélyen megrendített. Megmondom őszintén, nem tudnám még egyszer megnézni. Úgyis a szemem előtt van az egész. Akkor már tudtuk, hogy itt valami nagyon nagy baj van.

Emlékezett rá az ország, a magyar szurkolók és az MLSZ egy emlékének szentelt, balul sikerült válogatott meccsen Wales ellen. Portugáliában egy szobor emlékeztet rá minden nap, Győrben az ETO akadémiája vette fel a nevét 2007-ben. Emléktornák, koszorúk, Facebook-megosztások, újságcikkek...és ez így van rendjén. Nem lehet igaz az, ami kedvenc Bikini-számának utolsó sorában áll: „Porból lettem, porrá leszek/Félek, hogy a ködbe veszek

Soha nem felejtem a Celtic-szurkolók gesztusát, amikor Lisszabonban ötezren énekelték a You’ll never walk alone-t, miközben kihúzták a visszavonultatott 29-es mezt.

Mi a magunk módján a későbbiekben szintén megemlékezünk Fehér Mikiről a mai napon, felidézve a legemlékezetesebb válogatott mérkőzését.

Fehér Miklós, nyugodj békében!

Címkék: foci futball


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr145043111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fortune hai 2013.01.26. 22:21:47

én épp kapcsolgattam a TV-t, és leragadtam egy spanyol bajnoki második félidején, amit Horváth Feri közvetített. iszonyat halkan beszélt, és a helyzeteknél se nagyon emelte fel a hangját, bár nem egy nagy talentum, de ez tőle is fura volt. aztán a lefújás után elmondta, hogy ahogy már a félidőben bejelentette, a Benfica meccsén rosszul lett és meghalt Fehér Miki. nem kicsit ledöbbentem. pár hónappal azelőtt volt ugye az a Kamerun-Kolumbia meccs, amit meg élőben láttam.
süti beállítások módosítása