Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

"Maradjál ott, nagyon jó helyen vagy!"

2013.03.17. 14:54 szilvapálinka

 

20120215-20120215vaczi-zoltan-focista-vasas-olimpiai-akademia7.jpg

 

Váczi Zoltán a Sport TV Zuhanyhíradó című műsorában a DVSC-t távolmaradásáról sms-ben értesítő Adamo Coulibaly-nak "írta" a címbeli válaszüzenetet. Az ember elvárja, hogy egy évek óta Magyarországon játszó légiós ismerje a magyar foci történetét, tudja ki volt Puskás, Albert, és Fazekas. Arra azért kíváncsi lennék, mit szólt a derék Coulibaly amikor Váczi Zoltántól kapott üzenetet. Tippem:

coulibaly540.jpg

Nos, kedves Adamo, íme a legenda:

5. Csapatember

Nagyon nagy csapategységet képzett nálunk az alkohol, egyébként a fogyasztás tekintetében az első ötben nem voltam benne. Egyszer a Fradi ellen játszottunk volna, és én bejelentettem, hogy megyek a Vasasba, már nem játszok többet a Békéscsabában. Elmentem kocsmázni, ahogy szoktam, és jöttek hajnalban a többiek - két játékos -, és reggel hatig könyörögtek, hogy játsszak. Addig azért legurult egy kis whisky, nem is kevés, így részegen már rá tudtak beszélni. Jött a Fradi és kaptak egy ötöst.

A Békéscsaba-Ferencváros (5:2) meccs összefoglalója, a részeg csabaiak főszereplésével: link

a_6.jpgA Békéscsaba 1994-ben bajnoki ezüstérmet szerzett csapata (a legfelső sorba csak bajusszal lehetett bejutni). Önök mit tippelnek, ki volt az öt legnagyobb piás?

4. Szupertehetség

Lehet, ha nem ebben a közegben növök fel, ami itt volt Magyarországon, hanem korán kikerülök akár Ausztriába, akkor most nem sokan beszélnének Messiről.

dsc06752.jpgVáczi Zoli tényleg nagyon jó játékos volt

3. Szókimondó

A „Száz év, száz perc” című dvd-re gondol?
– Igen, arra. Megnéztem egyszer-kétszer, Mészöly Kálmán ott volt, nyilatkozott, mondhatom, nagyon fontos volt. Galaschek Petit, aki huszonöt évet lehúzott a Fáy utcában, vagy az öreget, Illovszky Rudi bácsit jobban elviseltem volna tizenöt percig, mint a Mészölyt kettőig.


A jelenleg ifjúsági edzőként dolgozó sportember legendáriumát a láncdohányzás is építi. Állítólag edzéseken néha direkt irdatlan távolságra lőtte a labdát, hogy amíg érte megy, addig nyugodtan elszívhasson egy cigit, és neki tulajdonítják a "Minnyá gyövök, baszom a szád!" című klasszikust is, ami lefordítva a "Kis türelmet, edző úr, rövidesen folytatom a gyakorlatokat, csak még elszívom ezt a szál cigarettát!" mondatot jelenti.

2. Pecás

Nagy szenvedélye volt a horgászat, volt olyan, hogy emiatt került bajba a csapatnál?

Egyszer előfordult, hogy az egyik bajnoki után eltűntem, és csak a következő meccs előtt jelentem meg. Hogy mit szólt az edző? Nem érdekelt különösebben, mi lesz a reakciója, arra vágytam, hogy elvonuljak pecázni, csend legyen körülöttem, nagyon jó volt, teljesen megnyugtatott, levezettem a feszültséget.

1. Néha, mértékkel

Abban az öt évben egyfolytában volt bennem alkohol. Az ellenfél játékosai is többször érezték rajtam, hogy másnapos vagyok vagy ittam - emlékszik vissza, ugyanis előfordult, hogy a szünetben nyúlt a viszkihez. - Azt szokták mondani, kutyaharapást szőrével, így amikor nagyon gyötört a másnaposság, benyúltam az öltözőszekrénybe és meghúztam az üveget.

Címkék: fodbal


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr745138396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása