Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Heti Geci - avagy görbe tükör, ahogy mi látjuk

2013.01.26. 07:51 maribor

A Drukkerkocsma legendássá vált heti állandó rovatát egyszerűen nem volt szívünk megszüntetni. A blog indulásakor ugyan három hetet kellett bepótolnunk, de a többi adja magát, a sportközélet úgyis hetente produkál valami olyat, amin röhögünk egy jót. Lássuk a heti győztest!

Január 6
Aczél három nap után lemondott.
Aczél Zoltán pályaedző felmondott a labdarúgó NB II Nyugati csoportjában szereplő Szigetszentmiklósnál. A csütörtökön kinevezett edző a klub honlapjának elmondta, a csapatot ért támadások miatt távozik.
 
"Kértem egy hivatalos papírt tőle arról, mi a helyzet vele. Az ügyészség heteken belül ismerteti az iratokat, és ha abban más van, mint amit Zoli állít, már nincs is itt" - mondta az elnök. 
 
Végül a klubnál nem jutottak el a papírok átnézéséig, Aczél önként távozott szombaton.
 
Január 13
Zártkapus román meccs
A Nemzetközi Labdarúgó Szövetség fegyelmi bizottságának döntése értelmében a magyar válogatott a következő, Románia elleni hazai világbajnoki selejtezőmérkőzését zárt kapuk mögött köteles lejátszani március 22-én.
 
A fifa.com-on megjelent keddi közlemény szerint a FIFA-hoz a Futball a Rasszizmus Ellen nevű mozgalom európai szervezete, valamint a bécsi Izraelita Hitközség és a Simon Wiesenthal Központ fordult panasszal a meccsen történtek miatt. Az ítélet indoklása szerint az alapos vizsgálat végén - amely során az MLSZ elismerte a történteket és elnézést kért a renitens drukkerek megnyilvánulásai miatt - a fegyelmi bizottság tagjai egyhangúlag visszataszítónak minősítették a magyar szurkolók rasszista, antiszemita megnyilvánulásait, politikai provokációját. A nemzetközi szövetség 40 ezer svájci frankra is megbüntette az MLSZ-t.
 
 
Január 20
Mentális felkészülés
Magyar Nemzet Online: Lénárt Ágota portálunknak elárulta, a klubok, élsportolók közül egyre többen élnek a mentális felkészülés lehetőségével, ami olyan jövőbeli sportsikerekkel kecsegtet, amelyről most még álmodni sem mernénk.
 
''Rengeteg olyan sportoló van, aki nagyszerűen használja a megszerzett tapasztalatot és tudást, és ha egyre többen élnek a lehetőséggel, akkor sok száz, vagy inkább sok ezer Gyurta Dánielünk és Berki Krisztiánunk lehet.''
Január 27
Tanár bácsi! A kutyánk megette a házifeladatomat!
A téli szünet vége felé meglátogattam az Afrikában élő rokonaimat. Ott hirtelen megbetegedtem, a gyomrommal akadtak gondok, orvoshoz kerültem, hat napig nem tudtam semmit sem csinálni, csak feküdtem és emiatt eléggé legyengültem. (...) Visszamentem Párizsba az autómért és Magyarország felé vettem az irányt, ám az utazás az európai hóhelyzet miatt néhány napot igénybe vett, ezért késve futottam be... (Nyilatkozta Coulibali 10 napos késése után)

Címkék: hetigeci


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr85030025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása