Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Ufók Hemingway fölött - avagy az ekvilibrium

2014.02.17. 23:13 bigacsiga

Érdekes blogbejegyzést közölt Hemingway úr a Honvéd tulajdonosa az nb1.hu oldalon. Igen, úgy látszik átköltözött oda a kólafocitól. Olvasóink segítségét kérnénk, miről szól a cikk? Mit akar Hemingway úr írni? Megbolondult? Vagy valamit  "barna csomagolópapírba" rejtve közölni akar velünk? Mit? Tényleg állatlegelő lesz a kispesti pálya helyén a Pick húsgyárnak? Csányi Sándor lidérce zöld-lilában lebeg a Kispest pálya fölött? Minderre választ kapunk, olvassuk el együtt hajtás után, érdekes lesz!

tengerpart-lazulas.JPGLazuljanak el, jönnek az ufók.

 

Ime az egész cikk, dőlt betűvel kommentelünk:

UFÓK A BOZSIK FELETT,
avagy Moon over Parador
(főcim, alatta meg az alcím. A Moon over Parador egy romatikus film egyébként, kigugliztuk )

írta: George F. Hemingway, klubtulajdonos

Múlt hónapban, amikor mexikói házamban nyaraltam, olyan eseményekre lettem figyelmes, amelyek felkeltették érdeklődésemet és megrendítették hitemet több, eddig általában evidensnek tartott tényben. (Tehát mexikói házában nyaralt az öreg, és ott olyan eseményeknek lett tanúja ami megrendítette.) A házam előtt a tengerben kb. 500 méter távolságban korallzátony van. A korallzátony másik oldalán egyszer csak különleges világosságot láttam, amelyből sötét lények emelkedtek ki. Barna vízálló papírral csomagolt dobozok voltak a kezükben, és mintha valamilyen fehér por árnyékolta volna be orrukat. (Képzeljék el ezt! Olvassák el mégegyszer! Mik lehetnek ezek a barna ajándékdobozt hozó, fehér poros orrú lények? Kokainos fókák? De fókák nem élnek nagyon Mexikó környékén.)

ufo-csany.jpgKokain van az orrán, látják??

Természetesen kicsit megijedtem, (mi is megijedtünk volna) különösen, amikor a mögöttük látszó erős világosság, ami egy ufónak tűnt, kezdett felerősödni, és a lények lassan elindultak a part felé egy különleges, sejtelmes felkiáltással. Úgy vettem ki, hogy azt kiabálják: „Csányi, Csányi, Csányi”. (Úúúristen, el tudják egyáltalán képzelni ennek a rémálomnak a nagyságát?)

Behúzódtam a házba, és elgondolkodtam, hogy vajon csak álmodtam, vagy hallucináltam, de aztán reggelre már el is felejtettem az egészet. (Még jó, hogy nem jöttek be a házba ezek a lények) De csak addig, amíg Magyarországra nem érkeztem. Mert valamelyik este naplementekor titokzatos fények jelentek meg a Bozsik Stadion felett. A fény közepén jóvágású, középkorú, bajuszos üzletember sziluettjét véltem felfedezni. Nagyon hasonlított Csányi Sándorra, a Magyar Labdarúgó Szövetség és az OTP Bank elnökére. Ezt nem tudtam mire vélni, de mindenesetre megjegyeztem jelenését. Persze én sem most jöttem le a falvédőről, és elkezdtem gondolkodni. Különösen elgondolkodtatott, hogy a fent említett fény lila és zöld árnyalatokkal vette körül az elnök formáját. Ezt rögtön jelentettem is Kaszás Kálmánnak, a Budapest Honvéd és Kispest leglelkesebb élő történészének, aki allergiás a fent említett színekre. Ezt ő is rendkívül gyanúsnak találta. Nagyon sok volt a megválaszolatlan kérdés, és ezért én is gyanút fogtam.
(Ezt így egybe engedtük Önök elé. Értik? Szóval hazajött Mexikóból, és itthon is várták ezek a jelenések. Egy Csányi Sándor lila és zöld fényárban a Bozsik stadion fölött lebeg. Olvassunk tovább)

Rengeteg megválaszolatlan kérdés volt. (Ez biztos!) Mit keresnek az ufók a Bozsik Stadion felett? (De mit, tényleg?? Tandiáért jöttek?) Mi a kapcsolat a Csányi felkiáltással Mexikóban fenyegető ufók, és most az ő portréjával jelentkező, a Bozsik Stadiont célba vevő jelenség között? Ki akarja, és miért, a zöld és lila színek lebegtetésével megzavarni a stadionunk felett uralkodó ekvilibriumot? (Az ekvilibriumot! Értik, azt fenyegetik!) S valóban Csányi Sándor sziluettje jelent meg a stadion felett, vagy már talán nincs is bajusza? S ha valóban ő az, akkor miért kívánja megszerezni az én elijesztésemmel csapatunkat, stadionunkat? (Na, itt értjük meg! Csányi ufó meg akarja szerezni a Honvédot!! Ezért a kokainos orrú fókák, meg a zöld-lilában úszó Csányi lidércek!)

Elkezdtem gondolkodni Csányi Sándor eddigi tevékenységén. Igaz, hogy ő az OTP elnöke, de gazdasági érdekeltségei leginkább az élelmiszeriparban vannak. Például a Pick márka, amely egy komoly tényező az élelmiszeriparban. S ekkor egy fény villant meg előttem. Ezúttal nem a stadion felett, hanem a szemem előtt. Azt hiszem, megtaláltam a rejtvény kulcsát. Mert hogy honnan jön az alapanyag a szalámihoz, kolbászhoz, sonkához? Az állatoktól. S most, hogy a Bozsik Stadiont majd lerombolják, hogy elméletileg egy új, szebb, jobb stadiont építsenek a helyére, a két aktus között stadionunk nem lesz más, mint egy nagy-nagy legelő (kivéve persze a műfüves pályát). S mi kell az állatoknak? Legelő. (tehát Csányi legelőt akarna építeni a kispesti pálya helyén A Pick részére? Elképzeltük az egészet, lefotóztuk önöknek:)

csany-pick.jpgÍgy rabolja el Pick-Csányi a teheneket Kispestről!

Tehát megtaláltam a motívumot, ami esetlegesen indokolja az ellenem, klubunk, stadionunk ellen indított, az ufók által véghezvitt, de valószínűsíthetően Csányi Sándor által kigondolt támadást. És biztos vagyok benne, hogy azok a színek sem véletlenek. (zöld és lila!) S most, hogy már tudok erről a galaktikus támadásról, készülök is rá. Csak azért, mert paranoiás vagyok, egyáltalán nem biztos, hogy a lépések, a melyeket magam mögött hallok, nem valódiak. (Jönnek, jönnek a kis manók!)

A legközelebbi viszontlátásig maradok baráti üdvözlettel: George F. Hemingway

Forrás: nb1.hu / honvedfc.hu

ekvilibrium jelntése: egyensúly (forrás: google)

Önök értik miről van szó? Nekünk tippünk azért van. De mindenképpen érdekesnek és plasztikusnak találtuk a  leírást. Kérjük írják meg kommentbe a véleményüket. Vagy küldjenek emailt!

Ajánljuk szíves figyelmükbe blogunk két állandó szerzőjének regényét. Lepje meg szórakoztató magyar könyvekkel szeretteit, barátait Újévre, születésnapra, vagy névnapra! Városok,stadionok kocsmák. Igazi magyar futballregény, a magyar labdarúgás egy igen sötét évtizedéről - számtalan olyan örömről, bánatról, amit csak egy magyar szurkoló ismerhet és élhet át. Facebookon is. A linkre kattintva minden további információ megtalálható a könyvről (ajánló, részlet, hol kapható? - pl a Honvéd Ajándékboltban). Ezen felül ajánljuk blogunk másik állandó szerzőjének e-könyvét is, melynek címe, a Nagy titok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr815819375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása