Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

A nap képe

2013.09.21. 00:40 A szerethető dózsás

nb.jpgIfj. Thaly Zoltán  ''A néni meg a Bácsi'' című szenzációs képe az 1992-es (Újpest-Vác) Magyar Kupa döntőn készült, miután a lecserélt  Bácsi Sándor kissé kivetkezett magából a kispadon.


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr915526776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miller draft 2013.09.21. 16:15:24

Nem tűnik fotóboltosnak..,..nyomozásba kell kezdenünk!

A szerethető dózsás 2013.09.21. 16:27:11

A kép korabeli újságból van szkennelve. Azt hiszem Békéscsabán volt a meccs, de hogy a néni hogy került a kispadra? Lehet, hogy direkt odaültették a fotó kedvéért. Ezzel együtt is óriási.

miller draft 2013.09.22. 09:07:52

Békéscsabán volt, ott voltam. A fehérvárival ellentétben itt teltház volt ami Békéscsabán olyan 10 000 nézőt jelentett. A nénit tuti oda ültették, mert amúgy nem jutott volna olyan könnyedén. Bácsi amúgy tényleg szarul játszott a második félidő közepén vitték le.A meccsett egy hosszabítás utolsó perceiben szerzett góllal nyertük meg. A vonatunk úgy ért a Keletibe, hogy Biatorbágyra már nem tudtam hazamenni, apám jött be értem kocsival a Blahára...Hülyének tartott, én viszont kibaszott boldog voltam :-)
Köszönöm, hogy elmondhattam!
süti beállítások módosítása