Válogatott okosságok

Szurkolói gondolatok, elemzések, mélázások a válogatottainkról, válogatás nélkül.

Ajánlataink

Sztancsik Richárd: Városok, stadionok, kocsmák

Rendelje meg közvetlenül a szerzőtől!

varosok.stadionok@gmail.com

Ár 2999 Ft.Részletek itt


kupanap.jpg



hungarianultras.jpg

Friss topikok

Facebook oldalunk

Ma már mindenki nagyon okos

2013.03.25. 13:07 eMTé

Elôre le kell szögeznem, mérhetetlenül csalódott voltam péntek este. Nem véletlenül nem ragadtam klaviatúrát eddig, valószínûleg nagyon egyszerû tômondatokat írtam volna a lehiggadásomig. No meg ki is kellett józanodnom, és újra megnéznem a meccset ahhoz hogy bármi értelmesnek tûnô dolgot leírjak a magyar-románról.

 Elolvastam már sok írást, és ôszintén szólva csak kapkodom a fejem. Hülye itt mindenki, Egerváritól Királyig, Hajnaltól Komanig, Szalaitól Mészárosig. Falábúak, tudatlanok, bénák. Legalábbis utólag. Pedig lejátszottuk a románokat, közük nem volt a meccshez, régen láttam ennyivel jobbnak a magyar csapatot a roman válogatottnál, talán életem elsô, helyszínen megnézett válogatott meccsén voltunk ennyivel jobbak.

Igen, azon a bizonyos 81-es vébéselejtezôn, ahol Fazekas… Pedig milyen szépen kezdődött! Vanczák Vili, ahogy azt Svájcban szokta, védhetetlenül bólintott a román kapuba. Magabiztosan, jól játszottunk, egyedül a védelemben éreztem bizonytalanságot, különösen Mészáros csinált hajmeresztő dolgokat. Nála Juhász, még féllábbal és bekötött szemmel is jobb, ez nem is kérdés. De még ezek is belefértek, a románoknak fogalmuk sem volt, mit csináljanak.

Aztán a második félidőben még jobbak voltunk, jópár helyzetet kidolgozott a csapat, a Szalai fejesét megelőző támadás láttán még Hegyi Iván is csak csettinthetett. Más kérdés hogy Ádám kihagyta a kihagyhatatlant. És meg is büntettük magunkat, szerencsétlenkedésünket góllal díjazta az ellenfél.

Mielőtt azonban pánikba eshettünk volna, újra itt volt az elôny. Én akkor azt éreztem, a csapat jó, a csapat erős, meg fogjuk tartani a vezetést. Sanyi bácsi cserélt egy logikusat, a mezőnyben lassan eltűnő Szabics helyére behozta Vargát, amivel megerősítette a középpályát. Majd pár perccel a vége előtt Hajnal helyett behozta a rendkívül tehetséges, és már sokak által a csapatba követelt Kovácsot is. Végül Dzsudzsák helyére Halmosit, megerősítve a baloldali védelmet.

Erre mi történik? Összeszerencsétlenkedünk egy nyomorult gólt a románoknak. Kérdem én, ha Szalai helyett Böde van bent, akkor nem lökik Vargát Mészárosra? Dehogynem. Ha Szabics helyett Rudolfot (Jézusom, ez hogy juthatott bárkinek is eszébe??) hozza be a mester, akkor lövünk még hármat? Rudolf mikor is játszott egyáltalán a válogatottban? És mikor lôtt gólt? Nem, nem a válogaottban, úgy egyáltalán.

Nem oda Böde! (fotó: MLSZ)

Én egyedül Mészáros játszatását rovom föl hibaként, bár ha közte és Lipták között kell választanom… valószínûleg én is őt rakom a csapatba. Az már kérdés, hogy a mester levonja-e a következtetéseket, és vajon Isztambulban is ő fog-e kezdeni, esetleg reaktiválja Juhászt? Egy szó mint száz, utólag, tiszta fejjel, újra végignézve a meccset, nyilvánvaló hogy biztos győzelmet szalasztottunk el, de ezt én most inkább a balszerencsének, a meglehetősen fura bírói felfogásnak (Szabics buktatása), és egy-két olyan egyéni hibának rovom fel, amelyik bármikor benne van a magyar válogatott játékában, mintsem a kapitány hibájának. És a show folyatódik, kedden lehet (KELL!!) javítani.

Hajrá magyarok!


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatott.blog.hu/api/trackback/id/tr845170422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spíker 2013.03.25. 14:38:41

kúúúl,

lehet, ha még egyszer megnézném, akkor én is jobb véleménnyel lennék a fiúkról...

Mundr 2013.03.25. 21:02:16

Én már elsőre így láttam:) Mégegyszer viszont nem nézném meg.
süti beállítások módosítása